שרות ותמיכה

אנלייזרים תהליכיים רציפים משחקים היום תפקיד חשוב בתהליכי זיקוק נפט, אופטימיזציה ותהליכים פטרוכימיים. ההצלחה ביישומם תלויה באופן משמעותי בתחזוקת המערכות ותמיכה טכנית שוטפת.

שירות לקוחות הוא התפקיד העיקרי של חבילות התמיכה המוצעות על ידי מודקון, המספקת ללקוחותיה את השירות ,רמת הידע והמקצועיות הטובים ביותר. על מנת לספק שירותי מומחים למשתמשי מערכות האנלייזרים הרציפים של מודקון, מוצעת בזאת תכנית תמיכה ותחזוקה טכנית מקיפה. מטרת התכנית היא לספק משאבים בכדי לשמור על המערכת ולמזער את זמן ההדממה. התכנית כוללת שלוש אפשרויות תמיכה שונות – בסיסית, מתקדמת ופרמיום.

מגוון רחב של אנלייזרים תהליכיים רציפים נמצאים כיום בשימוש בתעשייה המודרנית. מערכות אלה מספקות תוצאות מדידה ועידכוני הסטטוס  למערכת הבקרה המרכזית  , אבל תקני תקשורת וסוגי התפעול השונים של המערכות האלה הופכים את המבצע הזה למסובך.

ANACON היא מערכת ניהול ובקרה שפותחה כדי לספק כלים יעילים יותר לכיול, תחזוקה ואימות נתונים לאנלייזרים. המערכת מוגדרת כחיבור למערכות מרוחקות באמצעות קישורי תקשורת כמו TCP / IP או  RS-485  . ANACON פותחה כתוכנה התואמת פלטפורמת  Microsoft Windows.

ANACON מסוגלת לעקוב אחר מצב ההפעלה של הציוד המותקן ולאמת מגוון רחב של אנלייזרים ומכשירים.

כלי התצוגה הגרפי של המערכת מספק תצוגה של אנלייזרים רבים. הוא מספק לא רק מידע רציף, אלא גם מאפשר הצגת נתונים היסטוריים שנשמרו בהתאם להגדרה. התחזוקה מבוססת על פלטפורמת pcAnywhere  אשר מאפשר גישה מרחוק לGUI  הספציפי של האנלייזר לצורך תחזוקה וכיול מרחוק.

למודקון צוות מיומן ו -40 שנות ניסיון עבודה ותמיכה במערכות שהיא מספקת . נוכל להבטיח שהדרישות של כל לקוח יתקיימו במלואן.

התקנה, ביקורת ופיקוח

הטכנאים שלנו יתקינו את הציוד שנרכש מאיתנו על ידי הלקוח, יבצעו את בדיקות הפונקציונליות של המערכת במומחיות ובמסירות.

שירות זה יבטיח שהפרויקט של הלקוח יעמוד בלוח הזמנים שלו והמערכת שלו תהיה מוכנה להתקנה.

  • ביקורת אתרים והתקנות מכניות.
  • אישור חיבורים וחיווט חשמלי לחיבורים הנכונים.
  • הפעלה, בדיקת מצבה והפונקציונליות של המערכת.
  • התאמתם של כל רכיבי המערכת לפעולה תקינה בהתאם למפרטי יצרן.
  • אימות אפליקציות עם אנשי אתר והחלת סטנדרטים לכיול להבטחת הפעלה תקינה ועמידה במפרטי הציוד.
  • בדיקה של כל דגמי הקווים כך שתתאפשר התקנה נכונה ובהתאם למפרטי ההתקנה.

קונפיגורציה והפעלה

לאחר שהמערכת של הלקוח עברה את שלב הבדיקות המקיפות, היא מוכנה להפעלה. ההתמקדות העיקרית בהפעלה היא בהכנסת דוגמא תהליכית באמצעות מערכת הדגימה. התוצאה הסופית היא העברת הנתונים האנליטיים כנדרש במפרט למערכת של המשתמש. שירות זה נועד להגן על הציוד והיישומים של הלקוח, תוך הקפדה על הרמה הגבוהה ביותר של ביצועים.

תהליך זה כולל את הפעולות הבאות:

  • וידוא שכל מערכות הדיגום והארונות פועלים בטמפרטורות להן נועדו.
  • לקיחת דגימה מהתהליך של מערכת הדיגום.
  • בדיקת דליפות של כל קווי מערכות הדיגום.
  • בדיקת פונקציונליות של כל שלב במערכת הדיגום כולל זרימה ולחץ.
  • קבלת דוגמת מעבדה לפני עידכון התהליך באנלייזר, על מנת להבטיח פעולה תקינה ללא זיהום ממוצר שאינו תואם את המפרט שיזהם את האפליקציה.
  • הרצה של מספר מדידות על דגימה מהתהליך ומעקב אחר כל רכיבי המערכת לוידוא תפעול תקין.

הסכמי שירות ותמיכה

מהירות תגובה

כלקוח בהסכם שירות של מודקון, יישלחו חלקי חילוף תוך עד 2 ימי עבודה מרגע קבלת השיחה מהלקוח. כמו כן, כלקוח ההסכם, לא תדרש לתשלום מיוחד על דחיפות השרות וכן תקבל הנחה נוספת על רכישות של חלקי חילוף ולמתכלים.

ניהול יומן אתר הלקוח

כדי שנוכל לעקוב באופן יעיל על המערכת של הלקוח, הכל מתועד ומאוחסן, וכל קריאות השירות ופעולות הנלוות אליהן, נרשמות ביומן שירות של אתר הלקוח.

מוקד סיוע

מחלקת התמיכה הטכנית מציעה ייעוץ מוסמך הנוגע לשאלות טכניות. אפשר לפנות למומחים שלנו באמצעות טלפון, פקס, דואר אלקטרוני או דרך אתר האינטרנט 24 שעות ביממה.

ניהול שיחות

מערכת ניהול שיחות השירות שלנו מבטיחה כי קריאות השירות של הלקוחות יענו במהירות וביעילות. כל השיחות בנושא השירות מוזנות במערכת, נמצאות במעקב ומנוהלות ביעילות ובזמן אמת. עדכוני סטטוס והודעות נמצאות תחת מעקב. שרות שיחה יסופק 7 ימים בשבוע.

הדרכה

קורסים למהנדסים: ניהול לקוחות, מפעילים ואנשי שירות, אשר מתבצעים באופן קבוע במרכזי ההדרכה שלנו. טרייניג אפשרי גם אצל הלקוח, ככל שיידרש.

תיקונים

תיקונים מתבצעים בהתראה קצרה במעבדות מוסמכות. כדי לקצר זמני השבתת המכשיר, אפשר להחליף חלקים מסוימים מתוך מאגר חלקי החילוף.

ניהול מלאי חלקי חילוף

לוגיסטיקה יעילה ותכנון אספקה של חלקי חילוף במחסנים האזוריים מבטיחים זמינות של חלקי החילוף הדרושים במיקום הנכון בזמן הנכון. חוזי שירות מיועדים גם כדי לאפשר למודקון לנהל דרישות לחלקי חילוף מהלקוחות.

מודקון מציעה שירותי תיקון הבאים:

  • תיקון אנלייזר גז או אנלייזר נוזלים.
  • תיקון גלאי גז.
  • תיקון מכשור אנליטי.
  • בדיקת מצב קיים לגלאי גזים או אנלייזרים.
  • טיפול באנלייזרים וטיפול בגלאי גזים.
  • שיפוץ מערכות דיגום לאנלייזר (SAMPLING SYSTEMS FIXING OR UPGRADE).
  • שדרוג מערכות אנליטיות ישנות.
  • הפעלת אנלייזר חדש או גלאי גזים חדשים.
  • התקנת אנלייזר חדש או גלאי גזים חדשים.

הסכם שירות למערכות אנליטיות

ניתן להתאים את הסכמי השירות שלנו לדרישות של המערכות האנליטיות שלכם.
מודקון מספקת ללקוח את הרמה הנדרשת של התמיכה והכיסוי שהתהליך אצל הלקוח מחייב.

עדכוני תוכנה

מודקון משתמשת בתוכנה רבת עוצמה כדי לקבוע סטנדרטים גבוהים ביותר לחיסכון בהוצאות בתעשייה ולהפעלה קלה של הציוד. כדי לשמור על הערך שלה ועמדה מובילה בתעשייה, תוכנה זו מתעדכנת ומשתפרת באופן שוטף. ההסכם יאפשר עידכון גרסאות חדשות של התוכנה באופן אוטומטי ללא תשלום נוסף.

שירות באתר

מודקון תומכת בלקוחות באמצעות מתן שירות באתר הלקוח ע"י מומחים שהוסמכו ל – SCC (service certificate contractor).

שירותים הכוללים הזמנה, כיול, תחזוקה מונעת ופעולות מתקנות מתבצעים באתר הלקוח, בהתאם לדרישות.

חוזי שירות

צמצום של עלויות תחזוקה ותכנון זמני השבתה הם רק שניים מיתרונות הרבים המתאפשרים בזכות חוזה השירות של מודקון.

אנו מציעים חבילות שירותים כגון תחזוקה מונעת, תחזוקה מתקנת וקריאות שירות, וגם יכולים לבנות חבילות שירות מותאמות אישית.

הסכם תמיכה באמצעות שליטה מרחוק – תוכנית MARS

חוזה השירות של מודקון מאפשר ללקוח את החיבור למרכז השירות באמצעות שליטה מרחוק (MARS),

התשתית המקיפה והיעילה לתמיכה מלאה מרחוק. שירותים רבים, עדכונים ואפילו תיקונים מיידיים, שבעבר

דרשו ביקורים באתר, מבוצעים כעת מרחוק. עד 50% מכל סטיות המערכת ניתן לאתר באמצעות חיבור

מרחוק עוד לפני שמתחילים בעבודה.

קראו כאן על מערכת MARS >