האנלייזרים מסדרת E

האנלייזרים מסדרתE החדשה, תוצרת ENVIRONNEMENT SA, צרפת, מיועדים למדידת מזהמים, הנדרשים לניטור לפי הרגולציות, כגון: אוזון (O3), פחמן חד- חמצני (CO), גופרית דו- חמצנית (SO2)- ותחמוצות חנקן (NO-NO2 ו- NOx). האנלייזרים תוכננו ויוצרו לפי הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, תוך כדי התייחסות מיוחדת לחסכון ולהשפעותיהם הסביבתיות לאורך כל מחזור חייהם.

מודולי המדידה של סדרת E מצוידים במארז סגור שניתן למחזור במלואו, עשוי מקצף פוליפרופילן (EPP) בעל תכונות יוצאות דופן, המפשטות את תהליך ההרכבה וכן מספקות גישה נוחה יותר לשירות ותחזוקה, או למחזור המוצר בתום תקופת פעילותו. כמו כן האנלייזרים החדשים הינם קומפקטיים ועמידים יותר, פחות מזהמים וחסכוניים בחשמל.

האנלייזרים מסדרת E קומפקטיים, קלי משקל ובעלי ריכוז פחמן נמוך. האנלייזר משלב שרת אינטרנט המוטבע בו, בעל ניווט אינטואיטיבי בעזרת פיקטוגרמות ומציע גישה מהירה ונוחה. האנלייזר מאובטח, מודרני, פשוט, מהיר ונגיש באמצעות כל דפדפן. כמו כן, ממשק המשתמש, ESA ConnectTM, מאפשר גישה מרחוק ובו זמנית ממספר ערוצים ובאמצעותו מתאפשרים המעקב והבקרה מכל מחשב או טלפון חכם.

לאנלייזר קיימת גם אופציה ללא מסך אשר מפחיתה עוד יותר את צריכת החשמל, ומצמצמת את הזיהום הקשור בייצור המסך.

מצוידת בטכנולוגיה פורצת דרך, סדרת E הצליחה להשיג רמת אוטונומיה שלא הייתה בעבר; האנלייזר משלב רמה גבוהה של אבחון ותפעול עצמי. כל אנלייזר מבצע בקרה עצמית רציפה לביצועים ותקלות; מזהה סימנים מקדימים של תקלות ובעזרת המסך מנחה את המפעיל לגבי הפעולות הנדרשות לביצוע.

 

דילוג לתוכן