פתרונות חד-פעמיים

(SUC (Single use cells  – התכנון של SUC מותאם במיוחד כדי לענות על הדרישות הספציפיות והמחמירות של ייצור ביופרמצבטי. SUC הם קלים להתקנה ותואמים באופן מלא את טווחי הבליעה של UV, IR וצבע. החלפתם פשוטה ומבטלת את הצורך בניקוי וולידציה של המערכת.

המוטיבציה לשימוש ב SUC: תהליכי CIP/SIP הם מסובכים ויקרים ועל כל הציוד שבא במגע עם זרמי תהליך לעבור אותם. ציוד תהליכי מיוצר מזכוכית,S.S ופולימרים על מנת לעמוד בדרישות התברואתיות. API עבור טיפול בבני אדם חייב להיות ברמת ניקיון וטיהור גבוהה ביותר ואסור שיהיה כל ערבוב עם חומרים אחרים.

יתרונות:

  • הפחתת הסיכון לזיהום.
  • העלאת הבטיחות התהליכית.
  • הפחתת עלויות וזמן השבתת ציוד עבור CIP\SIP.
  • הפחתת הקושי בהשגת ולידציה עבור CIP\SIP, כיול, תחזוקה.
  • חסכון במקום, לדוגמא בחדרים נקיים, עבור ציוד CIP\SIP.

SUC תוכנן במיוחד כדי לבצע אופטימיזציה של תהליכי טיהור, הפרדה, ריכוז ותהליכי פורמולציה בכרומטוגרפיה ומערכות אולטרה פילטרציה.

תכנון SUC- זמין בארבעה דגמים שונים: 2 גרסאות הן בעיקר עבור Pre-column של  מדידות כרומטוגרפיה

(SUC01/03), 2 גרסאות נוספות עבור Post column (SUC05/07), עם חלונות מכניים עבור סנסורי UV תוצרת Optek. כל SUC מתוייג עם נתונים ספציפיים עבור תא זה. נתונים אלו כוללים את קבוע הסנסור של סנסור המוליכות, את הדרך האופטית OPL של קרן ה UV ונתונים רלוונטיים נוספים.

מחזיק SUC- חלקים אינטגרליים ממערכת ה SUC כוללים את המחזיק ומנגנון הנעילה, אשר מבטיחים התקנה נוחה. על מנת להבטיח התקנה קלה ומהירה לתוך מכשור התהליך, מחזיק ה SUC מגיע מצוייד עם סנסור מוליכות ACF60-SU-35.

SUC מתאם pH- SUC03, SUC07 מצויידים במתאם pH, אשר מתאים עם מגוון רחב של אלקטרודות pH סטנדרטיות (Ø12 mm x 120 mm). כאשר אין צורך במתאם pH (עבור SUC 01, SUC 05), משתמשים  בתקע לכיסוי כניסת ה pH . לתקע ה pH יש את אותם מימדים כמו לאלקטרודת ה pH, מה ששומר על אותו נפח מינימלי.

דילוג לתוכן